30 October 2012

Buna seara,
Astazi, la cursul de Protetica, am primit de la Andrei cursul numarul 4 si 5, intitulat "Consecintele pierderii precoce a dintilor temporari", pe care l-am scanat si transformat in format .pdf.
Dupa cum observati am fost foarte eficace si eficient; da, stiu, mi-au murit laudatorii...:)
Pentru a descarca cursul, va rog faceti clic pe link-ul de mai jos:
https://www.dropbox.com/s/nnpd6sss756nfvk/Scan0090.PDF
Orice problema sau impediment legat de materialul scanat si urcat pe site, va rugam sa o raportati in timp util pentru a fi remediata.

Va multumesc anticipat.

O seara placuta sa aveti!

4 comments:

  1. Cred ca era suficient sa postezi si atat. Eu as spune sa incetezi cu astfel de comentarii pentru ca nu se preteaza la "prestanta" ta, mai ales ca nu inteleg de unde competitia asta "Care posteaza mai repede".

    ReplyDelete
  2. Nu este vorba de a posta mai repede. Era vorba despre faptul ca lumea trebuie sa stie cand se posteaza materialele, pentru ca apar reprosuri. Eu unul nu am chef de reprosuri, mai ales de la colegi. Plus ca, daca stiu ca nu pot face un lucru nu ma ïnham"la acest lucru pentur a incurca.
    Punctul doi, este legat de anonimat. Cine doreste sa faca comentarii, mai ales in colectivitate (caci facem parte dintr-una) este frumos sa se identifice.
    In ce priveste "comentariul meu care deranjeaza"specific, cu toate ca nu era cazul, ca a fost o "gluma". Ceea ce si reiese din context.
    Oricum multumesc pentru sugestii.

    ReplyDelete
  3. "Lumea" are sectiunea Subscribe, astfel putand fi anuntata referitor la postarile noi. Chiar daca nu ai chef de reprosuri, observ ca le cauti postand comentarii deranjante la adresa colegilor care fac parte din acea colectivitate la care faci referire ;)
    Te rog ca de acum inainte sa postezi cursurile fara sa mai adaugi si alte comentarii pentru ca, pana la urma, acest blog este administrat pentru un singur scop: sa impartim cursurile primite de anumiti colegi, nu pareri contradictorii care nu isi au rostul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Corect draga Colega/Coleg... este un blog cu scopul de a "imparti cursurile" dar nu "primite de anumiti colegi" ci "luate".
      Oricum, va doresc o seara frumoasa. macar de ea sa avem parte. :)
      Cred ca de acum inainte ma voi zbate si eu mai mult sa obtin cursurile pentru colegii mei de grupa, pentru ca si ei au dreptul la cursuri in timp util, pentur a invata cand doresc ei, cu o zi sau o luna inainte de teste sau examene, sau pur si simplu la ce ora din zi si din noapte.
      Cat priveste persoana dumneavoastra, stimate Colega/Coleg, imi pare rau ca va simtiti atacat, de un spirit de gluma... Va cer scuze in mod public! sperand sa va treaca supareala si morocaneala. O seara buna.
      :)

      Delete